12 Mart 2015 Perşembe

Çiçeğe böceğe konuşmak lazım zaman zaman. Bu sabah evden çıkarken yine bol bol çene çaldım kendisiyle. Ardından da korktum. Evimize yeni taşındığımızda bahçemize ilk ekilenlerden biriydi mimoza ağacı. Benim ağacım o! dedim, sabahları okul servisini beklerken, gölgesinde kitap okurken bir yandan da ona konuştum. Yaprağı, tozu boldu. Bir hastalık gelmişti; annem de komşularımız da istemiyordu artık ağacı, çünkü bahçıvanlar da iyileşmez diyorlardı. Ben yine de direttim -laf aramızda kimi zaman bar bar bağırarak ve hatta kesmeye kalkışanı katiller diye kovalamışlığım vardır. Gel zaman git zaman 2007-2008 gibi bir tarihte bir gün eve döndüğümde bahçeyi tarumar buldum. Bir hortumcuk, ah o sevgili hortumcuk bahçemizden geçmiş ve benim sevgili ağacım ile kök salmayan bir çam ağacını devirip paramparça etmiş. Bugün bu minnoşcuk çamın yanında kendi ağacımı hatırladım yine. Onu anmış olayım böylece 💚 #shukineshu #shukineshustil #putmydreamsinto #mynameiso #clutch #shoesandmoods #openingceremony #boots #fromwhereistand



via Instagram http://ift.tt/1Bv0eCN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder