12 Haziran 2017 Pazartesi

İnsan kendini birşeylerle özdeşleştirebilmeli. Ağaçla, taşla, toprakla... Benim gibi aklı havada olunca da göklerde arıyor kendini 😅 Akşam Yıldızı'na vurulmam kesinlikle Poe'dandır, keşke bana yazmış olabilseydi derdim hep. Sonra Gaiman'ın Yıldız Tozu'nda bir daha vuruldum Akşam Yıldızı'na, huyu da tam benim huyumdu! O zaman ya Akşam Yıldızı benim olmalıydı ya da ben onun, ama en kolayı kendini onun dünyaya düşmüş hali sanmaktı galiba 🤗 Bırakın dünyalar etrafınızda dönmesin. Kendinize bir dünya kurun, gerekirse varlığınızı yalnızca akşamları hissetsin ama siz onu gece gündüz ışıtan yıldızı olun 💫 #shukineshu #shukineshustil #ootd #outfitoftheday #bugünnegiydim #whatiweartoday #fashion #outfit #look #wiw #wiwt #fashioninspiration #fashionblogger #styleblogger #whatiworetoday #womensstyle #likeit #streetstyle #dailylook #dailyoutfit #dailystyle #photooftheday #bein #beinsocial #selfie #love #getdigital #nofilter #sertacdelibas #sertacdelibascom


via Instagram http://ift.tt/2teaS09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder