4 Nisan 2017 Salı

Ayakkabı her paçasıyla bir bütündür. Ben özellikle minik kıvrımlarla dahi olsa farklılık kazanan ökçeler ile vuruluyorum yeni modellere. Bu model de onlardan biri, zoom yaptığınızda detaylıca görebilirsiniz 😉 Bir de çok rica edeceğim (rica ediyorum vallahi, naçizane önerim falan değil) ayağınıza beli sağlam ayakkabılar giyin 🤗 Attığınız her adımda ökçe bir yana ayakkabının kendisi ayrı bir yana yaylanmasın. Göz zevkim için değil, sizin iskelet sağlığınız için söylüyorum bunu. Ayakkabı ucuz ya da güzel olduğu için ve hatta nasıl olsa yalnızca bir defa giyilecek diye alınmamalı, bütün bedeniniz ona emanet. Kaliteli seçimlerde bulunun 🙏🏻 #shukineshu #shukineshustil #ootd #outfitoftheday #bugünnegiydim #whatiweartoday #fashion #outfit #look #wiw #wiwt #fashioninspiration #fashionblogger #styleblogger #whatiworetoday #womensstyle #stylishwomen #streetstyle #dailylook #dailyoutfit #dailystyle #photooftheday #sertacdelibas #shoesandmoods #ss2017


via Instagram http://ift.tt/2nzisiM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder