7 Haziran 2016 Salı

Bu da #tüpmideli böreğisi ☺️ Malzemeler: 2 dilim bahçıvan light kaşar Proteinli iç harç 😁 Önce tavamızı iyice ısıtıyoruz (benim tavam da görüldüğü gibi 1 dilim kaşar kadar). İyice kızmış tavaya bir dilim kaşarımızı koyup üstüne 1 ya da 2 kaşık iç harcımızı koyuyoruz (ben bu defa bir haftadır bitiremediğim omlet de dahil olmak üzere her şekilde tükettiğim mantar ve bezelyeli kavrulmuş kıymamdan koydum). Özellikle Bahçıvan Dilimli Light Kaşar kullanıyorum, çünkü iyice kızmış olan tavada eriyip yayılmadan kalıp gibi kalıyor. Kaşar iyice kızarınca spatula yardımıyla düzgünce kaldırıyoruz hepsini ve boş tavaya ikinci kaşarı koyup spatuladaki malzemeyi de ters çevirip üstüne kapatıyoruz. Alttaki kaşar da iyice kızardı mı böreğimiz tamamdır 👌🏻 Vaktim olduğunda düzgünce fotoğraflayıp bloga da ekleyeceğim arada kaybolmasın diye. Afiyet olsun 🙏🏻 #shukineshu #tavsiye #tüpmideliyetavsiyeler #tüpmide #tüpmideameliyatı #tüpmidesonrasıbeslenme #bariatrikcerrahi #obezitecerrahisi #istanbulbariatrics #gastricsleeve #beslenme #sağlık #yaşam


via Instagram http://ift.tt/1UcPr9V

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder