5 Nisan 2016 Salı

Aslında bu fotoğrafı, "Bahar geldi, hadi artık biraz renkli giyin!" diyenler için "Bu kadar renk yetmez miiiğ?" diye çekmiştim ama: Büyük bedenken dolabınız bulduğunuz alternatifler arasından size en uygun olanları seçmenizle şekillenirken, kimi zaman öyle bir lüksünüz bile olamayabiliyor. İstediğiniz renkleri, istediğiniz uzunluktaki kol/etek boyunu vs. bulmak mı? Öyle birşey ancak şansla mümkün olabiliyor. Kilolu insanlar için kendilerinden zayıf insanların yanlarında kilo almaktan yakınmaları ne kadar can sıkıcı ise kıyafet bulamamaktan yakınmaları da aynı şekilde can sıkıcı. Ben bu ara yeniden istediğim şeyleri giyebilmenin tadına varıyorum, dilerim dileyen herkesin bu dileği de yerine gelir. Ama şimdi bunca şeyi niye yazdım? Özeti şu, arada bazı renklere sızıyorum ama ben siyahı seviyorum yahu! Doyamayacak kadar seviyorum hem de ⚫️ Geçtiğimiz 7-8 yıl en sevmediğim renkleri bile sevmek zorunda (?) kalmışım, bırakın az daha tadına varayım 😇 Hamiş: Bu yaz en çok ne kadar renklenebileceğimi ben de merak etmiyor değilim ama 😆 #shukineshu #shukineshustil #aynadakiben


via Instagram http://ift.tt/1q2IcVT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder