25 Mart 2016 Cuma

@fitintimebeyoglu ile 2. pakedin sonuna geldik. 6 + 12 seans tamamladık 3 ayda. İlk başta haftada 1 seansla başlamışken şu anda 2 seansla devam ediyoruz. Bünyem dolayısıyla ben akımları normalin biraz (?) üstünde alıyorum; ama tabii o da yetmiyor, bir #bosu delisi olarak kenarda #bosuball görmüşken son 2 seanstır çalışmalarımıza bosu'yu da ilave ederek ekstra titremeye başladık 🙆🏻 25 dakika deyip geçilmemesi lazım, malum akımların etkisi 72 saat sürüyor ve ben her sabah kendimi yataktan bir önceki akşam çalışmışım gibi kazıyarak çıkarıyorum 😳 Ama daha enerjik, daha dinamik ve çok daha dirençliyim 💪🏻💪🏻💪🏻 Bu arada şunu da eklemeden geçmeyeyim aylık olarak verdiğim kilo şu anda 2,5-3 civarına düştü. Salı sabahı yeni 4 seansımız öncesi ölçüm yaptığımızda kasa ne gelmiş yağdan ne gitmiş onları da göreceğiz bakalım 🤗 Hadi ben kaçtım! 🙋🏻 #shukineshu #fitintime #fitintimebeyoğlu #tavsiye #tüpmideliyetavsiyeler #tüpmide #tüpmideameliyatı #bariatrikcerrahi #obezitecerrahisi #gastricsleeve #sağlık #yaşam


via Instagram http://ift.tt/1MG5shB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder