3 Aralık 2015 Perşembe

Ben zamanında insan ruhunu en yüksek yerlere ulaştıran bir oluşumun parçasıydım. Omuz omuza, biz bize o engellerin aşılabildiğini gördüm her defasında; demek istemiyorum ama herbiri ta ki bir başkası gelip de yeni bir engel koyana dek süren aşılmışlıklar oldu bunlar. Ben birlikte çalıştığım insanları çok sevdim (evet tüm o çıldırmalara rağmen ☺️), ben bugün en küçüğü bile yetişkin olmuş (burada ne demeliyim çocuklarım, küçüklerim? bilemedim ki!) müzisyenlerimi çok sevdim. Keşke herşeye rağmen beraber devam edebilseydik. Keşke başkalarının yarattığı engellere rağmen kendi dünyamızdaki tüm engelleri yıkabilseydik... Gününüze ortak olmaya geldim, günümüz kutlu olsun! #dünyaengellilergünü #3aralık #socialinclusionband #duslerakademisi


via Instagram http://ift.tt/1YKW43B

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder