17 Kasım 2015 Salı

Bugün bana @komoda_ejderi 'nden sürpriz bir tanıtım yazısı geldi 🙆🏻 Teşekkürler Eda! ❤️❤️❤️ #Repost @komoda_ejderi ・・・ Bloga başladığımdan beri aklımda sevdiğim blogları tanıtma fikri vardı, sonunda başlıyorum! Başlamak için Yeditepe Antropoloji günlerimden sınıf arkadaşım Şevval’den daha uygunu olamazdı… Şevval’in blogu, özellikle moda ve daha da özellikle yerel tasarımcılar üzerine odaklansa da, çeşit çeşit konular içeriyor, ancak asla değişmeyen nokta, ayakkabı tutkusu! Blogunun ismi de bu ayakkabı tutkusuna göz kırpıyor: @shukineshu! 👠👟👡👢 (Bu fotosunu @sabayalcin) editlemiş, ben çok sevdim)💝 detaylar için 〰komodaejderi.wordpress.com #komodaejderi #moda #modahaberleri #stil #modablogu #bloggerhuntertr #ayakkabı #aksesuar #gununkaresi #instaturkey #vscoturkiye #vscocam


via Instagram http://ift.tt/1YezQGO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder