12 Kasım 2015 Perşembe

Assolistmişim de o çiçekler bana gelmiş gibi çek beni panpa! 🙈🙉🙊 Ortalığı çok sulandırmadan geleyim fotoğrafı paylaşma nedenime (aynı güne ait 40 kare fotoğrafı peşpeşe paylaşmaktan haz etmiyorum bir nedenimiz var ibit!) Bu üstümde gördüğünüz kazak, yakasındaki detaya manşetlerinde de sahip olan benim bu zamana dek Marks&Spencer'da gördüğüm en göz alıcı parçadır. 2009'da teyzemin düğünü için son dakikada bulup aşık olarak almış, sonrasında da bir kere daha giyerek o hızlı kilo alış sürecinde tak diye dolaba kaldırmıştım. Şimdi ise aksi istikamette ilerleyişimizden ötürü beraber son kışımızı geçiriyoruz sanırım. Bu kış sona erdiğinde bu defa kanatlanıp dolaptan tamamen ayrılacak 🙆🏻 Bazı ayrılıklar güzeldir, bu da o güzel ayrılıklardan olacak işte ☺️ Ciao! #shukineshu #shukineshustil


via Instagram http://ift.tt/1MD8KW6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder