23 Eylül 2015 Çarşamba

Herkese mutlu bayramlar! Bu bayram ben bariatrik cerrahi geçirmiş arkadaşlar için benim günlük ara öğünüm haline gelen bir tarif vereyim: 1 elma ve 1 şeftaliyi küp küp kesip bir tavaya alıyoruz. Üstüne 300 ml kadar süt ekleyip elmalar yumuşayıncaya dek kaynatıyoruz. Bu esnada içine 1 çubuk tarçın atıp kokusunu iyice vermesini sağlıyoruz. Kullanıyorsanız 1 tatlı kaşığı hindistan cevizi yağı, 1 çorba kaşığı kadar keçiboynuzu pekmezi, 2 tatlı kaşığı dolusu Calve'nin parçalı fıstık ezmesinden de ilave edip iyice kaynağı en 1 çorba kaşığına yakın yulaf ununu ilave edip altını kısıyoruz. Un ve diğer malzemeler sütü iyice çektikten sonra altını kapatıyoruz. Bir ara öğünde 2 çorba kaşığı kadarını dilerseniz soğutulmuş dilerseniz sıcak olarak yiyebilirsiniz. Tadı bana apple crumble'ı andırdığından ben adını "çakma crumble" koydum. Afiyet olsun! Not: Dilerseniz çubuk tarçın yerine toz tarçın, hindistan cevizi yerine toz hindistan cevizi kullanabilirsiniz. #shukineshu #tavsiye #tüpmideliyetavsiyeler #tüpmide #tüpmideameliyatı #tüpmidesonrasıbeslenme #bariatrikcerrahi #obezitecerrahisi #istanbulbariatrics #gastricsleeve #beslenme #sağlık #yaşam #tatlı #diyet


via Instagram http://ift.tt/1KSasC9

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder