10 Ağustos 2015 Pazartesi

Ah, öyle aman da tüp mide ameliyatı oldum midem almıyor, içemiyorum falan yokmuş. Günde o 1,5 litre su her koşulda içilecek, doğal meyve suyun ve proteinin illa ki alınacakmış, yoksa taburcu olman gereken gün 1 litreyi bitirmezsen, doktorun da seni taburcu etmeyebilirmiş 🙆🏻 Sanırım önceki cümleler gizemli Cuma'nın sırrını açığa çıkarmaya yetti de arttı bile 🙆🏻 Cuma günü tüp mide ve safra kesesi ameliyatları geçirdim. Kendimi muhteşem bir ekibin ellerine emanet etmişliğin rahatlığıyla güle oynaya girdiğim ameliyattan (gaz sancıları dışında) yine güle oynaya çıktım. Bir süredir ameliyat öncesi kafa dinleme izniyle buralarda çok fazla fink atmıyordum ama şimdi ağır ağır herşeye geri dönme zamanı. ❤️❤️❤️ #shukineshu #yaşam #sağlık #tüpmideameliyatı #tüpmide #istanbulbariatrics #acıbademfulya


via Instagram http://ift.tt/1TcU7xz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder