28 Nisan 2015 Salı

Çok sevdiğim rahmetli bir teyzem vardı. Bir gün banyo dolabını açtı ve yüzlerce boş parfüm şişesini "Atmaya kıyamıyorum," diyerek gösterdi bana. O günden sonra ona özenerek ben de ilk parfüm şişelerimi biriktirmeye çalıştım, sonra ise yaptığımı saçma bularak hepsini çöpe yolladım; ancak yıllardır kullanmaktan vazgeçemediğim Salvador Dali'lerin şişelerini bir türlü atamıyorum🙈 Ne zamanki boş şişenin yerine dolusu geldiğinde ancak o zaman bir şişe çöpe gider ve koleksiyon eksilmeden artarak devam eder 🙈 Bu karede de 16 farklı Salvador Dali kokusuna ait şişe yer alıyor. Herbiri bir diğerinin o kadar tamamlayıcısı ki, yenileri denemekten hiç tereddüt etmiyorum. Sizin vazgeçemediğiniz kokularınız var mı artık imzanıza dönüşen? #shukineshu #kisişelbakım #koku #parfüm


via Instagram http://ift.tt/1QFzRAK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder